12.05.2015

Hejoo!

                                                                       Hej hej ^.^
Mam dobry humorek :D Posta miałam dodać wczoraj... ale czułam się tak beznadziejnie... Tak okropnie... no nie ważne ;D Mam nadzieję, że lubicie Ann bo to dziś ona będzie pozować. A jak tam w szkole? U mnie są teraz próbne testy XD taaak... bo nie ma to jak próbny sprawdzian gimnazjalisty :D Ale przynajmniej jest spokojnie... a 18 jadę na zieloną szkołę :> Może porobię jakieś zdjęcia? Się zobaczy ;)
 







5 komentarzy:

  1. Jakie cudne, dwukolorowe oczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, dwukolorowe bo nie umiem zrobić identycznych XD

      Usuń
    2. Sama robiłaś te chipy? Bo takie śliczne, że myślałam, że je kupiłaś ;3

      Usuń
    3. Serio? :D Nie rozumiem XD One mi się wydają takie... nie XD

      Usuń

Dziękujemy za każde komentarze i te krótkie i te długie. To naprawdę motywuje :)