29.03.2015

***

Hej (?)
Głupio mi się witać... dawno mnie tu nie było ;-;
Nie potrafię się zebrać do robienia zdjęć... jak już je zrobię to mi się nie podobają, albo nie chce mi się ich przerabiać >.<  Już sama nie wiem... może czas to wszystko zakończyć? Nie wiem... Wiem jedynie, że idzie lato... no i mam zamiar jeździć na działkę... a tam może porobię zdjęcia. Nie wiem co się dzieje.
 Tak, to ja tu wstawię zdjęcia.















 I BONUSIK:
(heh, w sumie to wyszła bardzo dziwnie... ale ćś... XD)

5 komentarzy:

  1. No coś ty ! Nie zakańczaj ! Nie martw się, gdy tylko skończy się szkoła chęci powrócą :D Uwielbiam twoje zdjęcia, mają świetny klimat i zawsze opowiadają jakąś mroczną historię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Myślałam, że nikomu się nie podobają... Ale miło się dowiedzieć ^^ Dzięki za miłe słowa... w sumie sama nie wiem, czy ja chcę zostać. Muszę się poważnie zastanowić ;D

      Usuń
  2. Ciężko Ci się witać? Wracasz odmieniona i to bardzo... na lepsze oczywiście. TE ZDJĘCIA! Zjedź sobie paskiem na dół i zobacz... Co widzisz? Bo ja widzę ogromną poprawę xD. Rób zdjęcia! Jak nie chcesz prowadzić bloga... nie musisz... to Twoja decyzja, ale proszę Cię rób zdjęcia! :) c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Whoa... otworzyłaś mi oczy! Ale wciąż nie rozumiem skąd się wzieła taka zmiana... Hm... a może to wina obitsu? xD I z tym witaniem... tak, jakoś tak głupio. Mam wrażenie jakbym zaczynała wszystko od początku... tak jakby... wszyscy się pozmieniali (ja też i to bardzo ;-;) i tak dziwnie się czuję... nieswojo (?)

      Usuń
  3. śliczne zdjęcia <3
    inspiracja lvl 100

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każde komentarze i te krótkie i te długie. To naprawdę motywuje :)