26.02.2015

Zaległy post, bo z grudnia, albo stycznia.

Hejoo!
Ale jestem leniem, przez tak długi czas nie chciało mi się zrobić tego jednego posta.
Ech... No cóż.
~~~~~~~~~
Ostatnio (24.02) miałam urodziny. XD
Hm... Dostałam dość dużo książek i innych supi rzeczy (nawet głośniczek od Hollie), ale nie chciałam tego pisać, żeby się chwalić... NIE. Moim celem było zapytanie się czy wolicie konkurs czy candy.
Dostałam 2książki (identyczne) Krąg i jedną chciałabym komuś dać.
Nie mam pojęcia, czy ktokolwiek by chciał taką... ale na pewno bardziej się przyda niż mi...
To tak... Miło by było gdybyście napisali czy wolicie candy czy konkurs.
~~~~~~~~~
No... i teraz tak wracając do nazwy postu...:
 (Zrobiłam jej chipy XD)
Ann: Ale śmiesznie się patrzy :> Jednym okiem tak uroczo, drugim tak troszkę smutno...
 ZIMAAA I ŚNIEEG XD


 Mój pieso

 Ann: Troche zimno...
Ja: To może ulep bałwana?
Ann: :3


 Ann: Już prawie...
 Ann: AAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! ZABIERZCIE TEGO POTWORA!!!!!!!!!!!!!!
 Ślad po potworze ^.^




 Widok z okna :D
I Mor ♥



4 komentarze:

  1. Spóźnione wszystkiego najlepszego :) Gratuluję zrobienia chipów, Ann wygląda naprawdę uroczo ! A Mor...ah, Mor wygląda przepięknie i przemrocznie ! Czy ten cudny face up jest zrobiony przez ciebie ? Co do Kręgu...próbowałam przeczytać tą książkę dwa razy, ale jak na razie nie mogę się do niej przekonać :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ Hehe, nie makijaż zrobiła EvilCupcake (z pingera), chociaż kiedyś robiłam jej customy... ech, szkoda pisać.
      Pozdrawiam =^.^=

      Usuń
  2. To ja również życzę też troszkę spóźnione sto lat ;D Ann ma śliczne te chipy. ;) A sama książka wydaje się ciekawa, już trochę o niej poczytałam ^^ Czy konkurs czy candy mi tam obojętne. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję xD Fajnie, że się podobają ^^

      Usuń

Dziękujemy za każde komentarze i te krótkie i te długie. To naprawdę motywuje :)