06.12.2014

Dream #1

Trochę się stęskniłam za Morganą...
A tak wgl... to dostałam (tak jakby pożyczyłam) lustrzankę... Jeszcze zdjęcia nie wychodzą mi najlepiej, ale skoro zdjęcia robiłam cyfrówką (którą dostałam na komunię) i były ok... to te spod lustrzanki będą lepsze! (przynajmniej mam taką nadzieję) xD
A i... zdjęć nie edytowałam, jedynie dodałam tą obwódkę i podpisałam się ^.^










I tak... Skoro Ann ma koszmary, to Mor będzie miała Sny ^^ Polecam też poczytać trochę o moich lalkach :>
Pozdrawiam =(^.^)=

10 komentarzy:

  1. ojajciu, jaka ona jest mroczno-urocza ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne zdjęcia! Oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe zdjęcia, podobają mi się ^w^

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Fajny blog i świetne lalki ! :)
    Zapraszam do mnie dopiero zaczęłam ;D
    http://otaku-noo-sekaii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Slicznie wyglada!!! Wprawdzie juz po swietach ale i tak skladam moc najserdeczniejszych zyczen :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każde komentarze i te krótkie i te długie. To naprawdę motywuje :)