17.11.2014

Rocker girl czyli post na szybko (bardzo szybko)

OHAYO!

Witam po dłuuuuuugiej przerwie. Jest u mnie LIE.

Tak, Lie.

Jeszcze nie zmieniłam imienia.

Jak przyjadą wszystkie jej graty (obitsu, wig, chipy) to dopiero wtedy :3

MUZYKA:

Faza na tą piosenkę dawno mi się skończyła, ale lubię ją i Lie ma bluzkę z napisem "I am sick of it" więc pasuje :33

ZDJĘCIA:

 uuuu, widać, że nie umiem szyć, widać wystającą niteczkę ;-;






 Lie: będę wandalem i zrobię grafitti palcami! Tak!







 Lie: Nie wyszło, ale to takie nie ważne...




 Lie: serio, Hollie? Pokazałaś te straszne buty?!


Lie; na podłodze też zrobię napisy bo... lubię pisać xD
 Lie: trochę, zbyt gimbowskie te napisy dodam coś bardziej od siebie :3






Zdjęcia BARDZO brzydkie, teraz jak na nie patrzę, to się zastanawiam, co one robią na tym blogu...

W sumie to i tak długo nie pisałam, więc lepsze to niż nic. A w następnym poście Lie będzie inna, i się cieszę i wgl.

A na Melody się obraziłam, bo jej się obitsu gibie ;-;

~Hollie~

7 komentarzy:

  1. dobra, przyznać muszę, że spodnie wyszły ci dziurawe tak jak mówiłaś :P ale co te buty na niej robią?! XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dołączam się od pytania xDD

      Usuń
    2. Ja też się dołączam XD

      Usuń
    3. No tak, oczywiście nie może się obejść bez uwag xD
      Widziałam wiele razy buty tego typu na zdjęciach innych blogerek, no a ja nie lubię gdy lalki są bose bo mi się zimno robi >.< no więc buty były tylko dla mnie ze względu na własną estetykę, miałam usunąć zdjęcia z tymi butami, no ale post był na szybko... Spodnie miały być dziurawe specjalnie ale nie wyszło jak zamierzałam. Wgl nie umiem zająć się lalkami i coraz poważniej zastanawiam się nad ich sprzedażą, no ale to tylko takie złe myśli... Nie podobają mi się moje zdjęcia i lalki, no ale nie będę się tu za bardzo rozpisywać to taka dzika rozkminka, no ale jak dużo osób się pyta to odpowiedź powinna być wyczerpująca :3

      Usuń
  2. Sliczna i fajne ubranko!!! tylko faktycznie te buty troche z innej bajki ;) Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co z butami zgodzę się z innymi. XD Ale za to bardzo podobają mi się zdjęcia jak Lie pisze na ścianie ''Music is my life''. Ładnie to ujęłaś. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każde komentarze i te krótkie i te długie. To naprawdę motywuje :)