28.11.2014

Nightmare #2

Specjalnie dla JovitaNine
 Ann: Hm... znów tu jestem...
 Ann: Nie mam siły...
 Ann: Ja... Muszę tego dotknąć...
 Ann: AUUUU!!!!! Czemu.. jak to możliwe, że przez wodę krwawi mi palec?!
 Ann: Boooliii....
 Ann: <Płacze> Dalczego... MAM JUŻ TEGO DOSYĆ!!! CHCĘ STĄD WYJŚĆ!!!!!
 Ktoś: Stąd nie ma wyjścia... można tylko zniknąć... na jakiś czas. Bo to twoj... Nie... Nie powiesz tego. JUŻ KONIEC! Czas na moje panowanie nad tym ciałem!!! Annabelle, choć... nie, Annabelle, choć ze mną... podaj mi rękę...
 Ann: A czy ja mam jakieś inne wyjście? >.< 
 Ann: Ten ktoś, dziwnie się zachowuje...
Ann: Aaaa...! Dlaczego mi to robisz?!
Ktoś:
<szepcze> przepraszam Cię Ann... przepraszam za to, ale chciałaś uciec... chociaż na chwilę...



Ps: Kiedy Annabelle myśli to ma wtedy litery są ukośne (?), a gdy mówi to nie.

5 komentarzy:

  1. Jestem coraz bardziej ciekawa! Z niecierpliwością czekam na ciąg dalszy, o ile będzie =^w^= Ostatnie zdjęcie urzekło mnie, czuć na nim grozę no i powiało tajemniczością. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, to ujęłaś ^^ Tak samo dalej mnie urzeka, ale nie znałam określenia .-. A CIĄG DALSZY BĘDZIE!!!!! To jest coś co chyba zostanie na dłużej... przez moje samopoczucie i to, że nie ukrywam fajnie robi się takie posty :3

      Usuń
  2. Dziękuję! ^^
    To jest takie tajemnicze, że aww *w* Będzie ciąg dalszy? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BĘDZIE i to długo, aż komuś się znudzi xD

      Usuń
  3. Ooo, nienormalnie :3 Pasuje mi to :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każde komentarze i te krótkie i te długie. To naprawdę motywuje :)