11.11.2014

Mała zamiana...

 Ohayo!!!
Ostatnio spotkałyśmy się (ja i Hollie). Niestety nie udało nam się zrobić zbyt wielu zdjęć XD
Bo w sumie... to miało być koleżeńskie spotkanie. Jedyne co miało tyczyć się lalek, to zamiana. 
Tak... zamieniłyśmy się Lone i Lie.
Jeszcze nie wiem jak Hollie będzie chciała ją nazwać, ale ja Lone będę nazywać Annabelle. 
Nie nie oglądałam filmu i nie mam na to fazy, ale bardzo podoba mi się to imię :3
Tak... to ten... Wstawię kilka zdjęć z dzisiejszego dnia i wczorajszej nocy :]

Z-D-J-Ę-C-I-A dzisiejsze:













Jakoś tak.... łatwiej mi się pracuje z tym obitsu na dal'ach... więc morgana, od dziś będzie czekać na nowe obitsu 27cm XD 

Z-D-J-Ę-C-I-A z nocy:
Wiem, że dziwne zdjęcia, no ale.... nic na to nie poradzę!! Było jakieś -13534674 stopni XDD i trawa była mokraaaa XDD

8 komentarzy:

  1. Z dzisiejszych zdjęć bardzo podoba mi się drugie ^^
    a z nocnych (w nocy się śpi! :D) najbardziej podoba mi się pierwsze ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam... to był późny wieczór XD

      Usuń
    2. ja wiem jak to jest, bo niby kto zasypia o 3 w nocy?-Ja! ^^ xD

      Usuń
  2. Ano, Annabelle to piękne imię. A co do filmu to słyszałam, że wcale taki straszny nie był XD Zdjęcia z Danbo są bardzo urocze. =^^=

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak słyszałam, a nawet więcej bo podobno bardzo nudny >.<

      Usuń
  3. Wszystkie panny mają cudne włosy, uwielbiam wigi o niecodziennych kolorach! A ten pudełkowy robot jest przeuroczy. Anabelle rzeczywiście jest pięknym imieniem. Chciałabym zobaczyć ten film (bo lalka), ale totalnie nie nadaję się na horrory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobno nie taki straszny ;D ale niby mały jest ten wątek z lalką :C

      Usuń
  4. Śliczne zdjęcia <3 Ja też lubię imię Annabelle :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każde komentarze i te krótkie i te długie. To naprawdę motywuje :)