29.11.2014

Lalkowy messenger, czyli historyjka~

 <Melody pisze z kimś>

M:<hejj~>
K:<cześć :)>
M:<to kiedy w końcu przyjeżdżasz? Nie mogę się doczekać :3>
K:<wiesz... właściwie to nie przyjadę...>
 M: [myśli] n... nie przyjedzie...?
M: <ale, cmu? ;__:>
K: <w sierocińcu mają pewne... problemy, muszę zostać i pomagać... nie wiem ile to zajmie>
M:<ale... kiedyś przyjedziesz???>
K:<przecież samej cię nie zostawię, Melody :D>
 M:<to dobrze :)>
K:<muszę kończyć. Pa :*>
M:<pa pa :3>
M: [pochlipuje]

~~~

Tak, wiem powalam XD

Mikilu może być na mnie wkurzona za to, że kopiuję robienie historyjek, no bo kopiuję... Chodziło mi o to, że lalka którą planowałam od baaardzo dawna, w końcu nie przyjedzie. Stwierdziłam, że to bez sensu. I tak nie potrafię się zająć dwoma lalkami, co dopiero trzema. Moim argumentem było robienie historyjek, ale i tak nie mam na to czasu... Lalkowanie nadal sprawia mi dużo radości, ale gdy myślę ile kasy już na to wydałam... 

Czasami myślę o sprzedarzy tych brzydkich lalek. Nadal miałabym bloga, pewnie wtedy już odzielnego, tak poprostu o różnych rzeczach... A za pieniądze z lalek kupiłabym jakiś instrument, najlepiej skrzypce, albo nowe pianino, a najlepiej to perkusję :3 Albo duuuuży zestaw do rysowania. Dużo (naprawdę dużo) osób mówi mi, żebym szła w tym kierunku. Osobiście jak patrzę na moje prace to nie wiem czy śmiać się czy płakać, ale samo rysowanie sprawia mi mnóstwo radości.

Dobra już was nie katuję moimi wywodami o niczym XD

~Hollie~

PS.: dowiedziałam się kto mnie ma na mikołajki, i jak mi kupi to co myślę, że mi kupi (czyli mangę hetalii, której mam już zdecydowanie dość) to go uduszę XD

i jeszcze piosenka, której ostatnio dużo słucham:



9 komentarzy:

  1. Historyjka jest fajna :3 Ja tam lubię Hetalię ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubiłam, ale jak wszyscy mają na nią fazę, to mnie szlag trafia XD

      Usuń
  2. Czemu mam być zła ty mała czarownico?! xD Przecież to Ci najlepiej wychodzi >.< Lubię Twoje historyjki ;D I jak mnie samą zostawisz z lalkowaniem... oj.... nie, raczej wtedy też to zostawię! I co będzie?! Mam wrażenie, że już mnie nie lubisz ;-; Idę płakać dziś po raz kolejny z kolejnego powodu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie płacz :3 jeszcze nie wiem, czy sprzedam, ale no sama widzisz jak Melody wygląda. I lubię cię, tylko jestem dałnem i tego nie widać xD

      Usuń
  3. Lalek nigdy za dużo! ; - ; Nie sprzedawaj. Historyjka jest naprawdę okej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chociaż nie wiem czy to prawda XD

      Usuń
  4. Ciekawa historyjka ^w^ ~ Niee, nie sprzedawaj lalek! Weź się w garść. Żadna z nich nie jest brzydka. ;) Przyłóż się jeszcze bardziej, poćwicz robienie zdjęć, znajdź styl dla swoich lalek i będzie dobrze! Powodzenia ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie! Nie sprzedawaj swoich lalek! Są cudowne :( Nie chcę, żebyś odchodziła, uwielbiam Twoje posty :c

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każde komentarze i te krótkie i te długie. To naprawdę motywuje :)