07.11.2014

Jak Lie złamała rękę... I chyba ostatni post z nią u mnie...

Ohayo!!!
Zrobiłam przed chwilą kolejne zdjęcia XD
Hm... Mam wrażenie, że mimo to, że jest ciemno to dobrze wyszły :3
Wróciłam znów na tt, ale nie wiem jak długo tam wytrzymam >.<

Z-D-J-Ę-C-I-A:
Lie: Mor, idę pograć!!!
Mor: Okej...!
 <kopie>
 <się potyka>
 <upadła>
 Lie: Boooli!!! ;C Mooor!!! Pomóóóóż :C
Mor: Idę, id.... C-c-co si...

 Mor: Wszystko ok?
Lie: Chyba nie... Straszliwie ręka mnie boli ;C

 Mor: Czekaj zrobię Ci opatrunek :/

 Mor: I co teraz...?
Lie: Chyba lepiej :)

Tak ♥

10 komentarzy:

  1. Aw aw jaki cudowny wygląda bloga! Nagłówek to już w ogóle skradł moje serce, na którym jest Lucyy! Kocham tą postać jak również anime z którego pochodzi. =^^= Fajna historyjka, hah :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięęki :3 fajnie, że Ci się podoba ten wygląd ;D

      Usuń
  2. Jakbym krzyczała 'Pomóż', a przyszłaby ta lalka to bym jeszcze bardziej krzyczała. XDD
    Fajny blog, jestem pierwszy raz *^*
    Szuper zdjęcia!
    Obserwujem! ^^
    (http://czakao-no-sekai.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XD rozwaliło mnie to co napisałaś XDD Już wpadam do Ciebie ;)

      Usuń
    2. Widziałaś jej oczy? XDD
      Znaczy się na pewno widziałaś ;-;
      Ale widziałaś! XDD

      Usuń
    3. jak dobrze , że sie wszystko dobrze skończyło , ale musze powiedzieć , że bardzo pomysłwa jesteś ;) pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń

Dziękujemy za każde komentarze i te krótkie i te długie. To naprawdę motywuje :)