29.10.2014

Morgana

Cześć i czołem!
(XD)
Jakiś tydzień temu zrobiłam zdjęcia, ale czasu mi brakowało... ale troszeczkę też się poleniłam :3 No nie ważne... Zdjęcia są! To jest najważniejsze, no i to, że przepraszam osoby, które czekały na obecność  z mojej strony :<
Tak z innej beczki...
Dostałam ostatnio chipy od najukochańszej Pani Keksikowej ♥ Mam nadzieję, że mi wybaczysz za tę perukę :C
Ale nie wiem do końca czy te chipy to jest to... no niby powinny być niebieskie bo "Morgana panna młoda" ma niebieskie oczyska, ale te czerwone... jakoś tak dają jej to coś >.< Jeśli możecie... to napiszcie w których chipach bardziej Wam się podoba :D
ZDJĘCIA:
 Mor: Haha, Ter...
Mor: .. ekh... co-co...
 Mor: Co s-s-się dzie.....je...?!


 Later...
 Mor: ...
 Mor: To było... dziwne...
 Mor: Widzę... na niebiesko O.o

4 komentarze:

  1. Ona jest taka piękna, że musiałam skomentować *Q*
    Zazdrość bardzo *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że zmusiłam Cię nią, abyś skomentowała :3
      I miło, a nawet bardzo, że do nas dołączyłaś ;D

      Usuń
  2. W obu wygląda super, ale chyba wolę ją w niebieskich :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każde komentarze i te krótkie i te długie. To naprawdę motywuje :)