22.10.2014

Miało być wczoraj, a jest dzisiaj :P

Ohayo!
Hm.... Czy coś napisać... O! Już wiem!
Nawiązując do tematu... Chciałam już dawno temu (tydzień temu?) dodać te zdjęcia, ale.... za mało czasu >.< Smutneeee. W ogóle ostatnio brakuje mi czasu na wszystko, a weekend straszliwie szybko mija ;C Zawsze coś robię i się okazuje, że kończy się dzień, ale ok. Ja się tu wyżalać nie będę, bo nie lubię >.<
Mam też takie pytanie... Czy to będzie okej, jeśli będę pisać bardzo mało?  Bo moje rozpisywanie się jest... no..... trudno mi to wychodzi XD
ZDJĘCIA:




 A i ten.... Mor dostała nowe chipy ;D Jak się komuś nie podobają to do Hollie, bo to ona mnie zmusiła XD

 Nie wiem o co chodzi z tym zdjęciem, ale coś mi się w nim podoba. (To na górze)



 Ta Morgana... ♥
Dobranoooc ♥♥♥

4 komentarze:

  1. Fajne. Nie przeszkadza mi to , że będziesz mało pisać (chociaż uwielbiam czytać), byle by postów było więcej i częściej xd
    Pozdrawiam Mańka @.@

    marzenialalek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Możesz pisać więcej, mniej, jak ci się podoba, bo w końcu... to TWÓJ blog. Ale ta Moggana mnie coraz bardziej przeraża, jedna super jest to zrużnicowanie. T słodziutka, mała laleczka... i BACH tzw. "potwór". Mam nadzieję, że mnie za to nie nawiedzi w nocy... XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Morrgana wygląda extra w nowych chipach :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każde komentarze i te krótkie i te długie. To naprawdę motywuje :)