04.10.2014

Już wiem!

Ohayo!
Przed sekundą patrząc się na zdjęcia wpadłam na pomysł!
Jako, że nie mogę się zdecydować czy to będzie Mor, czy Ev to nazwę ją i tak i tak.
Tylko, że jako Morgana, będzie ona dojrzała i dość miła dla Lie, a jako Ev będzie się zachowywać dziecinnie i będzie chamska dla Lie.
Nie wiem czy dobrze to opisałam i czy chociaż trochę da się to zrozumieć, ale ok :P
Zdjęcia zrobiłam na balkonie bo była ładna pogoda, a miałam mało czasu.




 Lie: ?! Co ona robi...

 Ev: Patrz jakiego mam fajnego kotka :3 Zazdrościsz mały różowcu? :>

 Lie: Nie... ja też mam zwierzątka o to nawet DWA!
Ev: Ale one cię nie lubią! Haha :3
Lie: Nieprawda!!!!! D:
 Lie: Zobacz...
 Lie: Mam :D
Lie: E... piesiu... no chodź >.<
 Ev: Hahahaahahaha on woli mnieeee ♥
Lie: Nie.... ale jak to?
Ev: Zaraz może jeszcze Ci ten kot ucieknie XD
Lie: Nie!!! Na pewno nie >.<
 Lie: No chodź do mnie na ręce.
Lie: Ty mnie nigdy nie zostawisz... co nie? ;(
 Ev: <cicho się śmieje>

 Lie: <popłakuje>







Miłej niedzieli ;D

6 komentarzy:

  1. :D Tylko dlaczego Lie jest na stocku?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ev :< Jak mogłaś być taka wredna dla Lie? Spokojnie, jeszcze bliźniaczka Twojego kotka, która mieszka u mnie
    Cię lubi ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę mi szkoda Lie. T^T Ale przyznam, że ładnie tutaj ukazałaś oba charakterki Twoich plastików. =^w^=

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każde komentarze i te krótkie i te długie. To naprawdę motywuje :)