18.09.2014

Trochę inna, czyli Lie dostała wig'a ^.^

Ohayo ^.^
Ostatnio przyszła do mnie miła paczka. Jak już widać po nazwie posta, paczka była do małej Lie :P
Nie wiem czy dalej jest taka mała, bo po zmianie trochę wydoroślała >.<
To nie jest taki efekt jakiego oczekiwałam no, ale cóż... U mnie jakoś wszystko jest takie spontaniczne :D
Na samym początku gdy założyłam wig'a dla Lie nie byłam zachwycona :C Ale potem zaczął mi się naprawdę podobać i teraz jakoś takoś go pokochałam.
♥ (Ta miłość do rzeczy) ♥
Hm... Jako, że rozpisywać się nie lubię to wstawiam zdjęcia XD :
 (Zdjęcie do karty :3 )




 (A nie... pojawiło się i drugie XD)


8 komentarzy:

  1. Uważam, że wygląda uroczo <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz racje, bardzo Ci dziewczynka wydoroślała, ale tak to jest z lalkami jak z dziećmi - "Rosną jak na drożdżach" (chodzi mi bardziej o to ze w duchu sie zmieniają) To przechodzi moja Alice
    Pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A najśmieszniejsze jest to, że miała być taka meeega słodka XD

      Usuń
  3. Wygląda świetnie! Takiego wiga jeszcze nie widziałam, ale jest rewelacyjny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda cudownie!!! Czy ona jest na obitsu 25 cm? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bo założyłam jej obitsu Morgany >.<

      Usuń
  5. Wow, wygląda bardzo fajnie w tym wigu! Furki świetnie leżą na Dalach <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każde komentarze i te krótkie i te długie. To naprawdę motywuje :)