03.09.2014

Ciemność, nie wygra z ciemnością...

Ohayo~

Jak tam po rozpoczęciu roku? U mnie chyba ok (zwłaszcza, że jedna dziewczyna z klasy interesuje się pullip, a parę innych to otaku, ale to NIEWAŻNE) nawet nie umieram już na matematyce, jak przez te 8 lat... hue hue XD

Dzisiaj, Lone (ze ściętą grzywą ^^) prezentuje 123583729802 zdjęcia typu: "123583729802 zdjęcia takie same jak pod każdym moim postem"... A, i nie dajcie się zwieść, tej wysokiej grzywce! Ona jest nisko, tylko te włosy są tak ciężkie, że grzywka się podnosi X3 Chyba je zetnę...



 to zdjęcie jest chore, ale je lubię XD

Tia, to tylko tyle :/
Nie mam weny ostatnio...

~Hollie~

10 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia :D Najbardziej podoba mi się to "chore" zdjęcie xD U mnie się nikt pullip nie interesuje ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic dziwnego, w sumie to mało jest szkół, gdzie przypadkiem spotykają się dwie osoby o tej właśnie pasji, tylko moja szkoła to niedorozwój, ale za to ją lubię :3

      Usuń
  2. Takie w klimacie Burtona ;)
    heheh no każdemu się kojarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w sumie dobrze bo bardzo go lubię, zwłaszcza "Alicję wkrainie czarów" :D
      Chodź, jakbym to zdjęcie miała porównywać z jakimś z jego filmów to chyba "Frankenweenie" XD

      Usuń
  3. Hollie, weź utnij tą grzywę do końca XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nje, kocham ją jaka jest :3
      Zamierzam ściąć całe włosy na jej długość :D

      Usuń
  4. Ah, dawno mnie tu nie było... Bardzo fajne zdjęcia. Lone jest urocza, nawet na chorym zdjęciu. xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Wg mnie to 'chore' zdjęcie jest super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wygląda na nim jak alien, ale NIEWAŻNE, tak wcale nie jest XD

      Usuń

Dziękujemy za każde komentarze i te krótkie i te długie. To naprawdę motywuje :)