19.08.2014

Trochę nowa Lone...

Witam :D
Dawno mię tu nie było, lecz to nie moja wina...

Wakacje tak szybko się kończą... Ja nie chce >.<
Chociaż jestem mega ciekawa mojej nowej klasy, bo jednak zmieniam szkołę (jupii) Podobno dużo osób tam to otaku :3

Zmieniłam Lone chipulce na chipulce Melody i wygląda przeeeeeeeeuroczo ^^
Dałam jej jeszcze Melowy wig i jest cudna :D Właściwie ta czerwień wygląda na niej super, ale i tak kupię jej taki wig jaki będzie pasował do mojej pierwotnej wizji (a jakiej to nie powiem, wystarczy trochę pogrzebać w tym blogu by się dowiedzieć).

Zdjęcia:

 L: Hollie, podoba ci się mój nowy kolor włosów?
H: Piękny. Jaki to odcień czerwieni?
 L: Jakiś ładny, chyba...
 L: Już wiem! To odcień twojej krwi!
H: Miło...

i jeszcze stare jak kupa zdjęcie Melody...

Ach, bym zapomniała!
Chciałabym sobie kupić obitsu soft, ale nie dla Lone, a dla Mel. Czemu? Przecież Mel ma już obitsu. No ma, ale... nie lubię jego proporcji, ma za duży biust i wcięcie w talii i jakiś taki... lekki kaloryfer? Nwm XD
Więc jeśli ktoś by może chciał kupić obitsu Melody (jest to obitsu hard-M 27 cm, bardzo wydajne XD) to zapraszam do pisania na mego maila. Cena do negocjacji między 50-100 zł, ale jestem otwarta na każdą propozycję.
Obitsu nie jest w złym stanie, nie ma magnesów, więc niestety nie może sama stać (noo, jak się uprzesz to można XD), jednak i tak wolę to obitsu niż stockowe ciałko. Nie da się z niego zrobić hybrydy, jest za to odrazu gotowe do założenia, nie trzeba piłować koncówek, ani nic takiego :3
Do obitsu mogę dołączyć parę ubranek, chodź, te ze stockowych też całkiem spoczo pasują ^^

~Hollie~

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem robię tutoriale, jeden na kigurumi robiłam dla lalek, musiałabyś poszperać na moim blogu.
    Szydełkowych tutoriali nie robię bo sama jeszcze na nim nie umiem robić XD i więcej tu kombinowania niż robienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. YeY ^^ Hollie coś dodała :D Trochę się spóźniłaś z tym obitsu XD Ja wiem na jaką ją chcesz zrobić :3 Ale ćś...

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna czerwień włosów i ciekawe ubranko :) strasznie mi sie podoba ten kwiatuszkowy materiał od paska i kwiatka we włosach !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każde komentarze i te krótkie i te długie. To naprawdę motywuje :)