17.08.2014

Działkowo

Hejooo!
Wróciłam! Dość mocno się opaliłam XD Wyleżałam się na plaży i wypływałam się za wszystkie czasy :3
Przedwczoraj wróciłam o dość późnej porze, ale to nie ważne...
Dziś wiele zrobiłam... Między innymi byłam na działce!
Niedawno doszło do mnie obitsu Morgany, ale jej jeszcze nie ma, więc założyłam je mojej małej Lie :D
Koniec pisania, czas na zdjęcia:

 
 Lie: Buuuu... Łe...
 Ja: Ale wiesz, że jedziemy na działkę?
 Lie: Już jesteśmy :3
 (okej nie chce mi się pisać >.<)






 Bonusy:
 (Obitsu tak potrafi)


3 komentarze:

  1. Wieki nie byłam na żadnej działce, w sumie w te wakacje byłam tylko raz nad jeziorem i to na krótko bo pogoda była iście tropikalna ;)
    Dziękuję, uwielbiam takie opaski na oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne :3 Niektóre trochę słabej jakości, ale poza tym są bardzo ładne ;3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każde komentarze i te krótkie i te długie. To naprawdę motywuje :)