27.07.2014

Powrót

Hejooo!
Wiem przepraszam nie pisałam, że mnie nie będzie, ale cóż...
Byłam ostatnio u babci :D Niestety zapomniałam aparatu, lalki i trochę materiałów do szycia.
Miałam takie plany żeby poszyć ubranek Lie, ale jakoś tak słońce mi zniszczyło pamięć XD
Pogoda była cudowna! Na całe szczęście mama przyjechała na dwa dni i przywiozła mi Lie, więc mogłam zrobić kilka zdjęć.

Przed wyjazdem do babci spotkałam się z Hollie i odmieniłyśmy się chipami.
Lie dostała chipy Paji, a Mor Lie.
W końcu Mor będzie w pełni wykończona i mam nadzieję, że wszystko dojdzie przed wyjazdem nad morze.
Było by suuuper ^^ Ale nie wiadomo jak to wyjdzie. Jest jeszcze jeden mały problem...
1.08.2014r. wyjeżdżam razem z koleżanką nad morze, a potem przyjeżdża mama i jedziemy gdzie indziej.
Z czego wynika to, że nie będzie mnie w domu i nie będę miała jak odebrać paczki.
No, ale miejmy nadzieję, że mama wszystko załatwi XD
Ok, ok już kończę bo mam wrażenie, że zaczynam się powtarzać.
ZDJĘCIA:
 




 Lie: Ach te wakacje... nie trzeba nic robić ^^
Ja: Ty nic nie robisz nawet w roku szkolnym.
Lie: Oj tam...
 Drzwi: puk puk!
Lie: ciekawe kto to

 Dziecko: Cio ty robisz u mnie w domku?
 Lie: Ym... no... byłam zmęcz... czemu ja Ci się tłumaczę? >.<


 Lie: Pomogę Ci.

 Śliczne ma oczka *.*
 Lie: Lepiej już pójdę.
 Lie: O jejku... posprzątam tu troszke.




Lie: No to papa.
 Taki misio pysio
 Misio pysio w ubranku XD
I razem ^.^

6 komentarzy:

  1. Jakie słodziaki ;3 Mam pytanie czy wig Dal Lipoca jest dobry :x

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza ^^
    memories-of-dolls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna wakacyjna sesja :) a lala ma cudną buźkę, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie jej w tych chipach ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękniusia! Śliczne zielone chipy! A zdjęcia kojarzą mi się z moimi wyjazdami do babci ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każde komentarze i te krótkie i te długie. To naprawdę motywuje :)