30.07.2014

Dal Paja

Hejooo!
Tak informacyjnie:
Jutro jadę do koleżanki na noc bo pojutrze jedziemy nad morze. Potem mama po mnie przyjeżdża i jedziemy
też nad morze, ale w inne miejsce XD. Z czego wynika, że mnie nie będzie. Nie wiem czy będę miała czas na prowadzenie bloga
podczas tych wakacji, ponieważ gdy już wrócę to jedziemy na działkę malować domek ^^
Ale no dobrze teraz do tematu:
Czemu dal Paja? XD No, a więc mam zamiar kupić dla Lie wiga :D Ale to nie jest pewne. Wig ma być różowy, albo blond, a że nie byłam pewna
czy ładnie jej będzie to musiałam przymierzyć jakiegoś jasnego wiga. Znalazłam wiga Paji i go jej założyłam. Lie miała na sobie też chipy
Paji i dlatego wyszedł dal Paja :3
Zdjęcia:





[Proszę bloggerze nie zjadaj mi jakości >.< ]

7 komentarzy:

  1. Super wygląda w blądzie ... I ta grzywka... Jest CUDNA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Też uważam, że ładnie jej w blondzie, ale raczej nie lubię grzywek XD

      Usuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia jednak moim zdaniem ten wig już jest mocno podniszczony... :x Chociaż uważam, że w tym kolorku jest jej dużo lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygląda w blondzie ale wig jest jak mop ;-; :)
    Polecam kupić wig blond, ale to już zależy od ciebie :3 Śliczny ta lalka ma makijaż C':

    OdpowiedzUsuń
  4. Wig chyba jest słaby. Zdjęcia też mogłyby być lepsze, bo stać Cię na więcej ;) Ale ja również profesjonalistką nie jestem.
    Na moim blogu pojawiła się odpowiedź do Twojego komentarza ;)

    Pozdrawiam,
    Robotica Freaky

    upiornikgerfisia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wig jest baaardzo słaby XD ale jak już pisałam ten wig był tylko na próbę :D Zdjęcia były robione w nocy z czego są takie jakie są :P I już lecę ją zobaczyć ^^

      Usuń
    2. Mówiłaś, że czekasz na kolejne posty- jeden już się pojawił ;)

      Usuń

Dziękujemy za każde komentarze i te krótkie i te długie. To naprawdę motywuje :)