19.06.2014

Zdjęcia z wczoraj i dzisiaj ^.^

Hejhooooooooooo!
Dziś wstawiam zdjęcia z wczoraj i z dzisiaj, ale o jednym temacie :3
Tak ogólnie mam baaaardzo dobry humor ostatnimi dniami ^.^
Może to dlatego, że niedługo wakacje?
Ja nie wiem :P

Taka sobie Lie w wig'u Morgany.
 Lie: Hejoooooo! To ja Lie ♥ Dziś pokażę wam jak się ładnie ubrać :D
 Lie: To jest moja magiczna szafka w której trzymam magiczne rzeczy.
 Lie: Oto i one :3
 Lie w takim śmiesznym wig'u uszytym przeze mnie.
 Lie: To ja w swoim wig'u! :3
 Lie: A to jest brzydka szafka na ubranka.
 Lie: Nawet tu pisze :P
 Lie: I tak powinno się ubierać.
Ja: No właśnie niezbyt...
Lie: No, skoro Ci się nie podoba to się przebiorę -.-
 Lie: Lepiej?
Ja: Tak, ale i tak źle.
 Lie: :O To mi coś uszyj!
 Ja: Prosze

 Lie: To jest brzydkie, ale ok. Osobiście wolę się ubierać tak jak na początku.

I... koniec :3

14 komentarzy:

  1. ojajciu, wygląda prze słodko w morganowym wigu, a ubranka urocze (zwłaszcza ostatnie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się z Tobą Hollie. XD

      Usuń
    2. też się z sobą zgadzam xD

      Usuń
  2. Moda nowoczesna. :D Świetna jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie ubranko najfajniejsze :3 A Lie wygląda ślicznie w wigu Morgany.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sympatyczna jest :)
    Pozdrawiam xxxxxx
    //dynoras.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudną uszyłaś jej sukienkę :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba jednak wolę gdy ty ją ubierasz XD Nie dawaj jej przejmować kontroli! ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem... Teraz jeszcze chce sama tworzyć posta! Kiedy wróci Mor? Ja tu już nie umiem ogarnąć tej Lie! ;-;

      Usuń

Dziękujemy za każde komentarze i te krótkie i te długie. To naprawdę motywuje :)