25.06.2014

W oczekiwaniu.

Hej!
"W oczekiwaniu", ale na co?
Siedzę dziś cały dzień w domu, dlatego że ponad połowa mojej klasy nie poszła do szkoły.
Zgłodniałam, a w domu nic nie było do jedzenia. Wymyśliłam, że mogę zamówić pizze :D
Tak to właśnie na nią czekałam :3
Ale, że czekanie było nudne to zabrałam Lie i koty na balkon.
Z czego wynika to, że zrobiłam kilka zdjęć XD
Gdy poszłam do pokoju odłożyć lalkę, aparat i koty, zadzwonił ktoś do drzwi.
Pewnie nie muszę pisać kto ;)

Dzień jest bardzo ładny, więc zapewne wyjdę z Luną (mój piesek♥) na spacerek.
No... to chyba wszystko co chciałam dziś przekazać.
A nie! Jeszcze jedno NAJWAŻNIEJSZE!
Jest Was: 27
Jest to naprawdę bardzo miłe :D
 Ten blog jeszcze nie ma roku, a Was jest już tyluuu ♥
Bardzo, bardzo, bardzo Wam dziękuję :)
No co prawda już niedługo minie rok, ale to nie ważne... :P
I dziękuję za każde komentarze i te krótkie i te długie. To naprawdę motywuje :)
Ok, to ja mogę przejść do zdjęć :3











Tak wygląda łóżko, które zrobiłam :P Na pingerze są zdjęcia od dawna z tym pokoikiem, ale nie chcę ich tu wstawiać ponieważ nie są najładniejsze.

Papa :*

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia. :D
    Łóżeczko też fajne, pewnie z tutka MyFroggyStuff? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i częściowo tak :D Bo obejrzałam, a potem robiłam po swojemu, ale bardzo podobnie :3

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia, widać że pogoda u ciebie dopisuje. :D Świetne łóżeczko.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mhm, akurat w tym momencie schowało się słońce, ale cały dzień było i było gorąco :D

      Usuń
  3. Śliczne łóżeczko :) zdjęcia też '*':****

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Staram się jak najlepiej, ale jeszcze dużo do robienia profesjonalnych zdjęć :)

      Usuń
  5. Cudne zdjęcia :3 Uwielbiam Twojego bloga!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każde komentarze i te krótkie i te długie. To naprawdę motywuje :)