06.06.2014

Może i bezgłowa, ale dla Lie jest.

Hej!
Dziś jest beznadziejna pogoda na zdjęcia, ale jakoś tak miałam wieeeelką chęć :3
Może to z powodu choroby.
W sumie to już 2 tydzień nie ma mnie w szkole XD
Przez 1 tydzień miałam wycieczkę szkolną, a przez 2 choruję :P
Jak zawsze jestem zbyt leniwa do rozpisywania się, więc... ZDJĘCIA :D
(Dziś robione aparatem bo udało mi się go naprawić)



 Lie: Mor... może zagramy w karty?
 Tajemnicza osoba: Dziewczynki zagrały w wojnę.


 Ja: Lie.... Czemu bawisz się z ciałkiem Morgany?
Lie: Bo mogę...
Ja: ...
Lie: BO MI JEJ BRAKUJE!!!!
 Tajemnicza osoba: Lie się zasmuciła, położyła się na podłodze i zaczęła cicho płakać.

Tym oto zdjęciem kończę ;D

10 komentarzy:

  1. Szkoda mi jej :(
    Pozdrawiam xxxxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku jakie to smutne :c Fajna historyjka, tylko właśnie troszkę smutna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O... nie wiedziałam, że aż tak smutno wyszło... Miało być smutno, ale nie aż tak... Ale i dobrze bo przynajmniej pokaże jak bardzo Lie kocha Morganę ;D

      Usuń
  3. Ten pluszaczek jest taki słodki *>*
    Zdrówka życzę ;-)
    http://qkajusia-pullip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Lipoca to śliczny model <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, dlatego ją kupiłam :D

      Usuń
  5. Urocza, śliczniutka, i jeszcze te zdjęcia, Awww *.*
    Kiedyś ci ją zjem, jeszcze zobaczysz!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każde komentarze i te krótkie i te długie. To naprawdę motywuje :)