10.06.2014

Kolejny post :D

Hej!
Ostatnio (w weekend) miałam świetne dni :D
Post trzymałam i chciałam dodać go dopiero jutro, ale...
... jakoś tak wyszło.
Dziś też jest dość fajny dzień.
Byłam razem z klasą na wycieczce do studia telewizji.
Dowiedziałam się o dobrych ocenach i jest ładna pogoda.
Tak, więc... zdjęcia:

 Ona jest taka urocza *w*




 Lie: Koniec ze zdjęciami.
 Lie: Mówię koniec!
Ja: ok, ok XD
 Zdjęcie mojego psa w ukryciu ♥
 Lie: Miki... możemy już wracać? :}
Ja: No... ok. Czekaj tylko zabiorę rzeczy.
 <czeka>

Jakieś takie przyciemnione zdjęcie :D

6 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się 7 zdjęcie :)
    Pozdrawiam xxxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Bosz, jaka śliiczna <33
    Kocham ją, ma taką mordkę pocieszną, że... że... *łoo*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, super blog i super Dal i w ogóle. Zajrzysz do mnie? : marzenialalek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogłabyś mi proszę doradzić z obitsu! Więcej : http://marzenialalek.blogspot.com/2014/06/wazne.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każde komentarze i te krótkie i te długie. To naprawdę motywuje :)