26.06.2014

Informacyjnie...

Witojcie, drodzy parafinie!

Troszkę się na tym blogu pozmienia :D
Po pierwsze: ten post nie pisze Mikilu.
Kto go pisze?
...ja
Czyli, że Hollie ^^

Tak, wraz z Mikilu postanowiłyśmy połączyć nasze blogi, dzięki czemu powstał jeden blog, o jakże wdzięcznej nazwie:

Amethyst Time...

Tak.
Dnia 13.07.2014r. link będzie taki:
amethyst-time.blogspot.com

No... i ja się cieszę :D
Mój blog (w sensie Amethyst Dreams) będzie zawieszony :)

Ja myślę, że to ma same plusy, np. posty będą cześciej, albo będzie więcej obserwatorów 

=(^.^)=


Miałam się rospisać ale nie mogę jakoś D:

To tyle :3

~Hollie~

 

5 komentarzy:

  1. ooo dwa blogi w jednym :D
    tego jeszcze nie było :D
    Pozdrawiam xxxxxxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Jestem Ciekawa co z tego wyjdzie :3

      Usuń
  2. Nigdy nie prowadziłam z nikim bloga, ale to naprawdę niezły pomysł.
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każde komentarze i te krótkie i te długie. To naprawdę motywuje :)