01.06.2014

...

Hej!
Jak mija dzień dziecka?
U mnie dość dobrze :) wczoraj w nocy dostałam strasznej gorączki, a dziś już jej nie ma :D
Zrobiłam dziś kilka zdjęć, ale mój komputer nie chce ich wczytać!
Troszkę mnie to zdenerwowało, ale nic...
Myślę, że nic więcej już nie napiszę, więc przechodzę do zdjęć:

 Lie: Mikilu.... bo ten... no... WIDZIAŁAŚ GDZIEŚ MORGANĘ?
 Ja: No tak... Jest w podróży.
 Lie: CO?! a-a-a-a-ale jak to?
 Lie: To chyba foch...
...
Ja: Ale ona dla Ciebie coś zostawiła :)
 Lie: To jest to?
Ja: Tak, tylko dla Ciebie ;D


 Lie: Jaki uroczy ^.^
Lie: Nazwę ją... jeszcze nie wiem jak, ale jakoś na pewno! :D

Pozdrawiam,
Mikilu ♥

7 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kotek <3
    Lie jak zwykle piękna, kocham to jak wychodzi na zdjęciach, tak 'lalkowo', ale uroczo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co masz na myśli mówiąc lalkowo ( ͡° ͜ ʖ ͡°) ?

      Usuń
  3. Uroczy kotek, pasuje do Lie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każde komentarze i te krótkie i te długie. To naprawdę motywuje :)