21.04.2014

Przyjaciółeczki cz.1 + zmiany Morgany

Hej!
Niedawno spotkałam się z Hollie :D
Jakoś tak wyszło, że zrobiłyśmy kilka zdjęć, ale podobno u niej nie chcą się wgrać [ XD ]
No dobra. Nie ma sensu się rozpisywać, ponieważ nie umiem...

Legenda:
*Mor-Morgana
*Mel-Melody
*L-Lone

Zdjęcia:
 Dziewczynki plotkują. XD
 



 L: MOOOOOOR! Jeeeest tu Lie? :3
 Mel: Tak, oczywiście. Przyjechała wielką limuzyną i czeka na Ciebie <sarkazm>.
 L: TAK?! To ja idę jej szukać. Pewnie się gdzieś schowała! :D
 <chichot>
 Mel: Jak cudownie byłoby mieć Taeyanga <3
Mor: <cichy śmiech>

 Mel: A ty co o tym sądzisz?
 Mor: To nie możliwe. Przecież wszyscy którzy są... Są ZAJĘCI!
 Mel: <myśli> co za pesymistka XD
 Mel: Ale pomyśl... Fajnie by było :3
 L: Nie ma jej! :C Mel mnie oszukała! Beeee... Buuuu...
 [Nieudana próba]




A teraz zmiany:





11 komentarzy:

  1. nieeeee, jest taka meegaaaaaaaaa...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia. :) masz śliczna lalke.

    Zapraszam do mnie. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i już lecę Cię odwiedzić :D

      Usuń
  3. Jejku... Wydaje się bardzo tajemnicza ;) Charakterna ^ ^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Morgana?! Ojejku... Dziękuję :D Po tamtym niezbyt miłym pytaniu nie czułam się fajnie, a teraz jest mi baaardzo miło po takich komentarzach :D

      Usuń
  4. Przedostatnie zdjęcie jest według mnie mistrzowskie. Ogólnie podoba mi się cały post. Widać na zdjęciach tą słoneczną pogodę, którą tak kocham!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Też lubię słoneczną pogodę, ale wole taką jaka teraz jest (u mnie), czyli słońce z deszczem :D

      Usuń
  5. Obie mają świetną metamorfozę ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każde komentarze i te krótkie i te długie. To naprawdę motywuje :)