25.02.2014

Mini meet z Chilą i mała wymiana.

Hej,
Ostatnio spotkałam się z Chilą i porobiłam kilka zdjęć.
Chila była tak miła, że zgodziła się zamienić ze mną na jakiś czas ciałkami Mor i Mel.
Jest mi bardzo miło z tego powodu i jeszcze raz dziękuję ;P
To teraz zdjęcia:

 Lone: ...
Mel: Gdzie ty byłaś?! Wszędzie Cię...
Lone: U.... Spóźniłaś się...
 Mel: ... szukałam!!!
 Lone: Siedziałam tu i czekałam.
Mel: -.-
 Kelnerka: Proszę oto wasze jedzenie.

 Mor: O... T-t-to naprawdę wy?!
 Mel: Heeejcia!
 Lone: Jest Lie?
Mor: Melody, zmieniłaś się... znów! XD
 Mor: Tak, jest :D
 Mor: LIEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!
 Lie: Czego? Lone!!!! CZEEEEŚĆ!! I cześć... Melody.

 Mel: Od kiedy tu pracujesz Morganko? Lie też tu pracuje?
 Mor: Ja... ja już tu tak od miesiąca pracuje, a Lie przyszła bo nie miała co robić.
 Lie: Tu też nie mam co robić :C
 Lie: Smaczny rogalik :3

 

1 komentarz:

Dziękujemy za każde komentarze i te krótkie i te długie. To naprawdę motywuje :)