07.02.2014

Karmione zdjęcia :]

Hej,
niektóre moje zdjęcia były tak słabe.... że musiałam coś zrobić i wyszło na to, że 'mocno' je przerobiłam XD




 Lie: DOSYĆ! Nie będę się do Ciebie uśmiechać!
Lie: <myśli> A może by tak....
 Lie: <myśli> ... przestraszyć ją?

 Lie: BUUUUUUU!!!!!!
 Morgana: ślicznie się ubrałaś ;)
Lie: To miało być straszne.
Morgana: A nie chciałaś się przytulić?
Lie: NIE, NIGDY!!!!
Morgana:...

 Lie: No.... dobra...
 Lie: ... będę milsza.
Morgana: Zgoda?
 Lie: ... zgoda.
I teraz tak sobie siedzą. Morganie uszyłam następną czesankę. Teraz jest fioletowa XD

Zdjęcia naturalne bez zmian :D :
 Tak... To moja psinka :D


W zimę kaczki...
Papa Mikilu :P

2 komentarze:

  1. Przedostatnie zdjęcie jest bardzo ładne :).
    A Twój pies ma uroczy kubraczek :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każde komentarze i te krótkie i te długie. To naprawdę motywuje :)