26.01.2014

Ach... Lie, Lone, Melody, Morgana!

Hej!
Spotkałam się z Chilą na takim hm.... nwm jak to nazwać, ale spotkaniu XD
Na swoje urodziny zamówiłam z pullip style Lie (Dal Lipoca), a Chila Lone (Dal Hanaayame).
Więcej nie napisze bo nie mam pomysłu na napisanie czegoś długiego :P
A teraz.... ZDJĘCIA:

 Lone: Lie! ( :[ ) wiesz... bo... my już... no... NIE BĘDZIEMY RAZEM MIESZKAĆ!!! :C
Lie: Hahahahah fajny żart siostrzyczko :P
Lone: Tylko, że... to nie był żart.
Lie: ...
 Lone: Co ty robisz?
Lie: ...

Lone: nie podoba mi się to...

Lie: Headshot!
Lone: ojoojo...
 Lone: A tak wgl to... co to było?
 Lie: Nic takiego :D
 Lone: A....MASZ!
Lie: XD Chodźmy gdzieś... bo zimno mi.
Lone: ok...

 Lie: Włosy mi przeszkadzają.
Lone: XD
 Lone: Ej... patrz ktoś tam jest!
 Wszystkie: ...
 Melody: <szept> jaki ładny śnieg :P

 Mor: Okej... Jak się nazywacie? Ja jestem Morgana w skrócie Mor, a to je...
 Mel: ...st Melody w skrócie Mel.
Lie: Jestem Lie
Lone: A JA TO Lone. :D

Kilka zdjęć w grupce:






A tu jest mała śnieżka na mojej rękawiczce :3

Co myślicie o Lone i Lie?

6 komentarzy:

  1. Gratuluję nowej panny, śliczna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaaardzo dziękuję :3 przez chwilkę zastanawiałam się czy nie jest... hm... czy mi się nie spodoba. ALE JĄ KOCHAM. no nic XD

      Usuń
  2. Gratuluje.:)
    Słodziaki. ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :D motywuje mnie to XD

      Usuń

Dziękujemy za każde komentarze i te krótkie i te długie. To naprawdę motywuje :)