22.11.2013

Nowe ubranka ^^

W zeszłym tygodniu zajęłam się szyciem :D
Uszyłam 3koszulki (na zdj są tylko dwie, ponieważ 3 uszyłam później) i spodnie :)
I moje pytanie jest jaki kolor ust by najbardziej jej pasował? Dziś pomalowałam jej na fiolet ale nie wiem czy są ładne...
Na zdjęciach jeszcze nie ma fioletowych ust.
I mała legenda:
1. J - Ja
2. M - Morgana

To ja przejdę to fotek:
 J: Hej Mor! Co robisz przy mojej maszynie do szycia?
M: ... Uczę się...
J: Czego? :D
M: Jak z niej korzystać :P


 M: Ugh...! Z tego nie da się korzystać >.<

 J: Bo to nie na tej stronie... na tej stronie jest jak zakładać nić XD

 M: No... wiem....

 J: A może ja Ci coś uszyję?
M: TAK! Poproszę :)
J: A co chcesz?
M: Może... 2 koszulki i spodnie?
J: ok. Może później Ci coś jeszcze uszyję.

 J: Hej Mor! Skończyłam. Podoba się?

M: Idę spać później Ci powiem czy było wygodne.

 M: *Ziew* Y... Tak... wygodne C:

M: to ja lepiej to poskładam

 M: Hm....
M: Nie pamiętam, że zakładałam te buty O.o
J:to dobrze. Ja Xi je założyłam ;)





I jak się podoba ta mała historyjka?

4 komentarze:

Dziękujemy za każde komentarze i te krótkie i te długie. To naprawdę motywuje :)